Pooch & Mutt on Guy Blaskeyn vuonna 2007 perustama yhtiö. Guy perusti yhtiön, kun hänen koiransa Cookie sairastui lonkkaniveldysplasiaan vain kolmen kuukauden ikäisenä pentuna. Välttääkseen kalliit leikkaukset ja parantaakseen pentunsa eloa, Guy hoiti Cookie’ta äitinsä yhtiön valmistamalla hevosten nivellisällä, Blue Chip Feedillä. Tuote toimi loistavasti ja Cookie eli täyden, leikkauksettoman ja pitkän elämän. Guy päätti, että loistavasti toiminut tuote suunnitellaan uudestaan koirien käyttöön.
Vuonna 2012 ravintolisistä oli tullut jättimenestys, mutta Guy halusi ravintolisät vahvemmin koirien jokapäiväiseen arkeen mukaan ja useampien koirien saataville. Syntyi nykyinen Pooch & Mutt-herkkuvalikoima, jonka reseptiikkaan ravintolisät on sisällytetty. Nyt samaa logiikkaa käytetään herkullisen märkäruokavalikoiman valmistukseen.
Pooch & Mutt-ruokasarjan edistää koirien terveellistä ja onnellista eloa. Pooch & Mutt on kehitetty poistamaan koirien ruokavalioista mm. suurten yhtiöiden käyttämät epäterveelliset raaka-aineet ja sisällyttämään tärkeät ja terveysvaikutteiset ravinteet koirien jokapäiväiseen ravitsemukseen.
Pooch & Mutt johtaa lemmikkiruokavallankumousta ja on yksi palkituimmista lemmikkiruokayrityksistä lemmikkimaailmassa:
- PETA (People for the Ethical Treatment of Animals) akreditointi
- The Ethical Award' voittaja kahdeksana vuotena
- Feefo Gold Award asiakaspalvelusta
- 2x Grocer New product -palkinto
- 2x International packaging design -palkinto
- 'Manufacturing Entrepreneur of The Year' GB Entrepreneur Awards
- 'Made in Britain' -palkinto Smarta 100-gaalassa
- National Business Awards-finalisti
Näet Pooch & Mutt-pakkauksissa sen prosenttiosuuden ainesosista, jota tuotteessa oikeasti on. Näistä prosenteista ei tule tasaan 100%, sillä tähän prosenttilukemaan ei ole laskettu veden määrää, jota on kaikessa mäkräruoassa. Näin märkäruokien resepti tulisi ilmoittaa.
Joissakin märkäruoissa ilmoitetaan reilusti korkeampi prosenttiosuus jotakin tiettyä eläinperäistä raaka-ainetta, jolloin on laskettu mitä todennäköisemmin esimerkiksi vesi kanan liemenä tai reseptistä ilmoitetaan vain muiden raaka-aineiden prosenttiosuus huomioimatta vettä. Molemmat tavat ovat tavallaan "väärin", mutta näin toimitaan hyvin usein.
Pooch & Mutt-resepti pyrkii olemaan niin rehellinen kuin mahdollista ja kerromme tämän siksi, että tiedostatte asian vertaillessanne märkäruokien lihapitoisuuksia.
Varastossa olevien tuotteiden toimitusaika on yleensä 1-3 arkipäivää. Mikäli tuote ei ole varastossamme, yleensä tavarantoimittajalta tulevat tavarat ovat asiakkaalla 3-7 arkipäivän kuluessa. Ilmoitamme poikkeavista toimitusajoista tuotesivulla sekä suoraan asiakkaalle, mikäli tuote on päässyt loppumaan varastosta.
Käytämme Postin ja Matkahuollon palveluita. Postin toimitukset Postin toimipisteisiin tai SmartPost- pakettiautomaatteihin sekä suoraan kotiinkuljetettuna.
Postin toimitusvaihtoehdot:
Nouto lähimmästä Postin noutopisteestä tai pakettiautomaatista 6€
Yli 100 euron tilauksissa on aina ilmainen toimitus lähimpään Postiin tai pakettiautomaattiin.
Matkahuollon toimitusvaihtoehdot:
Lähetys noudetaan lähimmästä Matkahuollosta tai Matkahuollon noutopisteestä 6€
Kotiinkuljetus 12€
Yli 100 euron tilauksissa on aina ilmainen toimitus lähimpään Matkahuollon noutopisteeseen.
Jyväskylän seudulla ilmainen kuljetus kotiovellesi tai sovitusti nouto varastoltamme (1.9.2024 osoite Alasinkatu 1-3). Merkitsethän tämän vaihtoehdon tilauslomakkeelle, niin sovitaan kuljetus tai nouto sinulle sopivaan hetkeen.
Yleiset ehdot:
Tilaamillasi tuotteilla on 14 vrk:n vaihto- ja palautuskoikeus. Otamme vastaan vain käyttämättömiä ja ehjissä myyntipakkauksissa olevia tuotteita. Merkitse mukaan tilinumerosi ja palautuksen syy (esim. rikkinäinen tuote, väärä koko tms.).
Voit palauttaa tuotteen / tuotteet ilman kuluja käyttämällä Postin asiakaspalautusta. Palautus lähetetään osoitteeseen: Asiakaspalautus, Ryrys Oy, Majajärventie 14, 40600 Jyväskylä. Postin asiakaspalautusnumeromme on 643419. Muilla tavoilla toimitetuista asiakaspalautuksista emme maksa palautuskuluja.
Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee heti noutopisteessä asiasta vahinkoilmoitus. Jos olet kuitenkin jo kotona, niin ilmoitathan meille välittömästi, niin sovitaan uuden tuotteen lähteyksestä.