Ihana elokuu ja ihana elo!

Haluamme juhlistaa helteisiin huipentuvaa elokuuta ja elon ihanuutta tarjoamalla asiakkaillemme ilmaisen postituksen elokuun loppuun asti. Postimaksut palaavat syyskuun koittaessa, mutta keksitään syksylle vähintään jotain yhtä mukavaa. Tervetuloa tutustumaan koiramaisiin tuotteisiimme, ilo olla apunanne!
ps. Jyväskylän seudulla toimitamme tilaukset aina veloituksetta kotiovellesi tai halutessasi voit noutaa tilauksesi varastoltamme.
Varastossa olevien tuotteiden toimitusaika on yleensä 1-3 arkipäivää. Ilmoitamme poikkeavista toimitusajoista tuotesivulla sekä suoraan asiakkaalle, mikäli tuote on päässyt loppumaan varastosta.
Käytämme Matkahuollon kuljetuspalveluita. Paketin saat tilattua Matkahuollon noutopisteisiin tai pakettiautomaatteihin sekä suoraan kotiinkuljetettuna.
Matkahuollon toimitusvaihtoehdot:
Lähetys noudetaan lähimmästä Matkahuollon noutopisteestä tai pakettiautomaatista 6€
Kotiinkuljetus 12€
Yli 100 euron tilauksissa on aina ilmainen toimitus lähimpään Matkahuollon noutopisteeseen. Huomioithan, että 1.9.2025 alkaen Matkahuolto toimittaa vain yhden paketin lähetyksiä noutopisteisiin/automaatteihinsa. Useamman paketin lähetykset saatavilla vain kotiinkuljetuksella.
Jyväskylän kaupunkialueella ilmainen kuljetus kotiovellesi tai sovitusti nouto varastoltamme ( Alasinkatu 1-3). Merkitsethän tämän vaihtoehdon tilauslomakkeelle, niin sovitaan kuljetus tai nouto sinulle sopivaan hetkeen.
Yleiset ehdot:
Tilaamillasi tuotteilla on 14 vrk:n vaihto- ja palautuskoikeus. Otamme vastaan vain käyttämättömiä ja ehjissä myyntipakkauksissa olevia tuotteita. Merkitse mukaan tilinumerosi ja palautuksen syy (esim. rikkinäinen tuote, väärä koko tms.).
Voit palauttaa tuotteen / tuotteet ilman kuluja käyttämällä Matkahuollon asiakaspalautusta. Palautus lähetetään osoitteeseen: Asiakaspalautus, Ryrys Oy, Alasinkatu 1-3, 40320 Jyväskylä. Matkahuollon asiakaspalautusnumeromme on 9537138. Muilla tavoilla toimitetuista asiakaspalautuksista emme maksa palautuskuluja.
Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee heti noutopisteessä asiasta vahinkoilmoitus. Jos olet kuitenkin jo kotona, niin ilmoitathan meille välittömästi, niin sovitaan uuden tuotteen lähteyksestä.