Ryry´sin väen tämän joulun muistamisiin, kortteihin ja lahjoihin, varatut rahat lahjoitimme kaikkinensa kestävään eläinsuojelutyöhön AlmaHelp Association Ry:lle. Heidän päätehtävänään on perua treffejä. Eli toisin sanoen mm. hallita katueläinpopulaatioita esimerkiksi järjestämällä joukkosterilointeja. Luethan lisää AlmaHelpin arvokkaasta toiminnasta.
Rauhaisaa joulunaikaa kaikille asiakkaillemme ja yhteistyökumppaneille!
Varastossa olevien tuotteiden toimitusaika on yleensä 1-3 arkipäivää. Mikäli tuote ei ole varastossamme, yleensä tavarantoimittajalta tulevat tavarat ovat asiakkaalla 3-7 arkipäivän kuluessa. Ilmoitamme poikkeavista toimitusajoista tuotesivulla sekä suoraan asiakkaalle, mikäli tuote on päässyt loppumaan varastosta.
Käytämme Postin ja Matkahuollon palveluita. Postin toimitukset Postin toimipisteisiin tai SmartPost- pakettiautomaatteihin sekä suoraan kotiinkuljetettuna.
Postin toimitusvaihtoehdot:
Nouto lähimmästä Postin noutopisteestä tai pakettiautomaatista 6€
Yli 100 euron tilauksissa on aina ilmainen toimitus lähimpään Postiin tai pakettiautomaattiin.
Matkahuollon toimitusvaihtoehdot:
Lähetys noudetaan lähimmästä Matkahuollosta tai Matkahuollon noutopisteestä 6€
Kotiinkuljetus 12€
Yli 100 euron tilauksissa on aina ilmainen toimitus lähimpään Matkahuollon noutopisteeseen.
Jyväskylän seudulla ilmainen kuljetus kotiovellesi tai sovitusti nouto varastoltamme (1.9.2024 osoite Alasinkatu 1-3). Merkitsethän tämän vaihtoehdon tilauslomakkeelle, niin sovitaan kuljetus tai nouto sinulle sopivaan hetkeen.
Yleiset ehdot:
Tilaamillasi tuotteilla on 14 vrk:n vaihto- ja palautuskoikeus. Otamme vastaan vain käyttämättömiä ja ehjissä myyntipakkauksissa olevia tuotteita. Merkitse mukaan tilinumerosi ja palautuksen syy (esim. rikkinäinen tuote, väärä koko tms.).
Voit palauttaa tuotteen / tuotteet ilman kuluja käyttämällä Postin asiakaspalautusta. Palautus lähetetään osoitteeseen: Asiakaspalautus, Ryrys Oy, Majajärventie 14, 40600 Jyväskylä. Postin asiakaspalautusnumeromme on 643419. Muilla tavoilla toimitetuista asiakaspalautuksista emme maksa palautuskuluja.
Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee heti noutopisteessä asiasta vahinkoilmoitus. Jos olet kuitenkin jo kotona, niin ilmoitathan meille välittömästi, niin sovitaan uuden tuotteen lähteyksestä.